вівторок

Переглянути портфоліо

Щоб бути  хорошим учителем, треба любити те чим займаєшся, та любити тих, кого навчаєш
В.Й. Ключевський
Вчитель, викладач, педагог… Скільки синонімів одного слова.         Вчитель… Це посада чи покликання? Яким має бути сьогодні вчитель?              Вчитель – артист, роль якого триває не годину і не дві, а довгі роки. Він повністю занурюється у свою роль, живе нею. Вчитель – лікар, який лікує не тільки тіло, а й душу. Вчитель – будівельник. Він будує людські долі.  У той же час, вчитель – проста людина зі своїми радощами і печалями, проблемами. Він багатогранний і цікавий, добрий і суворий, справедливий і непідкупний. Звідки ж бере свої сили вчитель, щоб одночасно бути вихователем і педагогом, артистом і скульптором, батьком і матір’ю…             Чи планувала я, особисто, свій життєвий шлях присвятити педагогіці, стати вчителем. І чи думала я, що моєю роботою буде навчати? Так. Про це я мріяла з самого дитинства. І ця мрія привела мене до Рівненського Державного Гуманітарного Університету.  Пам’ятаю свій перший урок під час педагогічної практики. З яким хвилюванням і трепетною радістю готувалася я до нього. Пам'ятаю обличчя своїх  викладачів. Скільки переживань вони пронесли, виховуючи в нас майбутніх учителів. І ось я  отримала диплом спеціаліста.
 У 2010 році стала працювати з 1 класом у Воробіївській ЗОШ І – ІІ ступенів.  З 2015 року працюю вчителем початкових класів  у Ямпільській ЗОШ І – ІІІ ступенів, а з 2016 року працюю ще  педагогом - організатором.  На мою думку,  мета сучасної школи полягає в тому, щоб виховувати дитину, яка вміє самостійно та творчо працювати і жити.
   Цього досягти значно складніше, ніж навчити читати, писати та лічити, розв’язувати задачі, запам’ятовувати сюжети творів. Адже початкова освіта, її зміст є фундаментом для здобуття знань в основній і старшій школі. Починаючи з 1 класу, привчаю дітей до інноваційних технологій,  я  розвиваю їх пізнавальну активність, впевненість у своїх знаннях .  Моя  мета – не дати дитині втратити інтерес до навчання!
 Мої бажання і прагнення часто не збігалися з результатами моїх  зусиль. Молодий  вчитель – невпевненість у собі. Але йшов час. І  я разом зі своїми учнями вчилася, експериментувала, удосконалювалася.    
Змінювалися умови навчання й підходи до виховання, та незмінним залишилося головне призначення вчителя – навчити Людину бути Людиною.     А в чому ж сенс моєї роботи, такої улюбленої і такої важкої? Напевне, в тому, щоб навчити ВЧИТИСЯ.              Кожний мій урок –це заняття людяності, етичності, моральності, пізнання себе, світу в ньому, заняття всебічного розвитку особистості учня. Я вірю, що мої найкращі уроки ще попереду. І продовжувати їх буде саме життя. І хотілося б вірити, що той досвід,що вкладаю в кожного свого учня із маленької  "зернинки",  проріс урожайним "колоссям" на життєвій ниві.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Свято "Осінні фарби"